sötsugeen

usch, vad segt det var att gå upp imorse. menmen, efter en dush(ja, varmvattnet var tillbaka) var jag om möjligt ännu segare, men det var bara att bita ihop och pallra sig iväg till busshållsplatsen. Fick sällskap av Per till sumpan, så det var ju skönt, slippa åka själv vilket jag tycker är supertrist.
Skolan, ja vad ska man säga? Kul som vanligt att träffa klassen:) Ingenting speciellt hände, alla var rätt trötta. Vi hade hygienprov, det kändes bättre än väntat men man vet ju aldrig.
Nu har jag spelat lite Guitar Hero, och försöker hålla mig vaken. Vet inte riktigt vad som hittas på idag, har inget speciellt för mig för en gångs skull vilket är skönt :)

Imorgon ska jag nog åka in och handla lite julklappar. Vore skönt att börja iallafall.
Nu ska jag äta något, vill helst ha något sött. börjar nämligen närma mig en speciell vecka i månaden, då jag slukar allt sött jag kommer över hahahaha:P pusspuss

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg =)

2007-12-03 @ 15:52:03
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: Jennifer

vem ska du åka med?
Puss

2007-12-03 @ 15:55:10
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0