stressful

Usch usch, nu har min kropp börjat reagera på att jag sover alldeles för lite och har alldeles för mycket saker för mig. Munsår har brytit ut, jag får aldrig munsår såvida jag inte har en jätteförkylning på gång och förkyld är jag inte. Min rygg värker galet mycket, och jag är allmänt slut. Inte bra, men jag har ju kul, så det lär väl inte ändras haha:) Man lever bara en gång.

Igår var jag ju och handlade julklappar med mamma, vi var först i kista en sväng och sen åkte vi till stan. Hittade en del julklappar, men mest hittade jag saker som jag ska önska mig:) En rosa locktång(som dessutom stödjer Rosa Bandet om man köper den!), en brun Friis Company väska, och en supermysig fleecemorgonrock från Friis Company. Får se om tomten tycker att jag varit tillräckligt snäll i år...Dagen i stan avslutades på en jättemysig kinarestaurang:)

Direkt efter stan åkte jag hem till Sara med lite pajer som jag köpt. Vi halvtittade på hur man blir av med en kille på 10 dagar och sen kom Julia Lenita och Erika. Jag och Lenita pratade typ sönder allas öron, haha men det var jättekul och träffa er tjejer:) Sen promenerade jag och Lenita hem.

Idag var det jobb mellan 11-16. Jobbade med en kille som heter Martin ett tag, och det var superskoj! Det var rätt så lugnt idag. Sen vid 16 kom Camilla och jag fick åka hem:)

Nu ska jag äta snart, jag är såå jäkla hungrig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0