Tefika

Ikväll åkte jag Lollo Lenita och Olivia in till stan, för att bänka oss på Espresso House på stureplan som vi brukar. Riktigt mysigt var det. Blev en kopp te för mig, dricker aldrig te annars men det var faktiskt jättegott! Kommer lätt köpa det igen(oj så intressant..) Vi satt mest och pratade strunt, men det är alltid trevligt. Mycket skratt också, precis som vanligt:)

Nu ska jag nog ta bort mitt nagellack, har 5 olika färger på naglarna för jag skulle testa dom, och sen hitta jag inget aceton. Jag befarar att det är slut här hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det eftersom jag jobbar imorgon och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Jaja, i-landsproblem som vanligt. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0