This is my day

Skola idag som vanligt. Jag fick sällskap av mamma till sumpan eftersom hon också skulle åka kommnalt. Idrott första lektionen, men jag är så jävla korkad ibland, jag glömde idrottskläderna hemma..Då idiotförklarade jag faktiskt mig själv! I vilket fall som helst, jag satt i hallen utanför köken och läste och pluggade lite. Sen kom Dklassen så jag åt lunch med dom, vilket var väldigt trevligt :) Matte sen, jag och Lisa sjöng mest, hahahaha! Och så engelskan, vi fick tillbaka proven och jag fick VG-, hyffsat nöjd. Stannade en stund på datan även fast det inte var min grupp som hade men jag ligger lite efter, dock inte längre tack vare Jennifer:) Tack älskling! Efter skolan gick jag med Elina och Jennifer till Guldfynd för Jennifer skulle köpa lite julpynt. Hittade jättemycket jag ville ha, dock är min ekonomi inte världens bästa så jag fick hålla mig.

Åt middag på Amigo med Lovisa ikväll, och det var mysigt! skönt att prata också.
Imorgon är det ju äntligen fredag, jag och Jennifer ska på bio på kvällen och se Heartbreak Kid.
Hörs, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De e lungt!
puss

2007-12-07 @ 13:36:27
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0