Ung kris

Dagen började med besök hos ungdomsmottagningen. Fick värktabletter och p-piller utskrivna mot mensvärken+ min hy, skönt! Direkt efter gick jag till klasrummet där det var föreläsning idag igen, dock var det väldigt intressant idag. Det var 2 killar som berättade om sitt liv som narkomaner, och kriminialitet osv, som dom nu kommit ur. Verkligen bra, starkt av killarna också! Det är rätt sjukt faktiskt, hur långt det kan gå och att man sen kan komma tillbaka och leva i princip helt vanligt, det är riktigt bra!

Mattelektionen var rolig, Lisa var inte där men några killar från skolan var där och pratade om hur dom skulle kunna bli miljonärer, fan vad jag garva! Sen hade vi engelska, vi tittade klart på Skruva den som Beckham.

Nu ska jag lägga mig och titta på OC som börjar snart:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0