väska någon?

Jag är lite korkad ibland, speciellt när jag shoppar. Jag har nämligen en väska som jag impulsköpte som jag aldrig har använt. Jag kan inte använda mer än en väska åt gången och eftersom jag älskar min nuvarande har jag funderat på att sälja väskan jag köpte.
Jag har ju inte alls lika många läsare längre, eftersom jag uppdaterar så dåligt, men om ni är intresserade så är det en svart lackväska. Nypris 299, vi kan komma överens om du är intresserad. Prislappen är kvar också:) Mejla mig på [email protected] om är intresserade eller vill fråga något!:)

image391
Inte världens bästa bild men..

Kommentarer
Postat av: Micha

Den var jättefin väskan faktiskt =) Hade jag haft råd så.. :P

2007-12-13 @ 19:01:49
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Anonym

Sandra jag vill kanse ha om man kan ta bort kedjan :)?

// dedddda

2007-12-13 @ 19:31:20
Postat av: jannike

jag har redan sagt sandra :(

2007-12-18 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0