4/7

den kändes som den här dagen var planerad att misslyckas redan när jag vaknade..jag började då 10 idag, men jag vaknar 9.55! Lyckat att åka in till East på 5 minuter, och närmsta buss gick 10.11 och den hann jag inte med så nästa efter det gick 10.43 och Mimmi sa att det är bra om jag är inne 11 eftersom vi öppnar halv 12. Så jag fick ta taxi, jag hann inte äta frukost eller något och när jag kom in fick jag fixa allt som jag brukar fixa fast på typ...40 minuter. Sen har visst hela Stockholm planerat att äta på East idag, så lunchen var hur jävla stressig som helst och det var någon som lämnat kvar glassen i frysen uppe som är alldeles för varm så den var milkshake så en servitris fick springa och köpa. Det var så jävla snurrigt i mitt huvud och blää säger jag bara. Men det var iallafall mysiga människor, jag, Mimmi, Kim och Danne jobbade lunch och sen kom Ola, Dennis, Robin och dom och Jonathan från sushibaren var jättemycket i köket idag, lite söt så där är han :). Jag var då tvungen att jobba över så jag kom inte därifrån förrän 17,15. Plus att jag glömde både busskort och mobil hemma, men tur att Mimmi finns då, som lånade ut sitt busshäfte till mig, TACK:) Och när jag kom till jakan gick inte min buss förrän om 20 minuter så jag tog 551 och den går ju runt hela världen tills den kommer till mig..bättre dagar har man ju haft.

Kvällen blev ju mer lyckad, träffade Lollo, Lisa, Olivia, och Malin N. Vi var på lövsta och åt massa godis och pratade, jättemysigt. Då kan jag ju passa på att säga så här: Vad skulle jag göra utan er i mitt liv? Seriöst jag skulle faktist inte klara det, och ni vet vilka som borde ta åt sig. Aldrig ett liv utan er, jag måste ha er för att kunna leva. Ni är min luft! JAG ÄLSKAR ER!

Btw är katten fortfarande namnlös, förslag någon? Och jag kommer typ inte träffa Leniten förrän på söndag eftersom hon jobbar kvällar, hon börjar 5  och jag slutar halv 5, hon kommer hem vid 10 och jag går typ hem 10. Men på fredag ska jag iallafall träffa Julia som jag inte träffat på evigheter, saknar ju dig! Och Ika ska förmodligen vara med:):)

Nu ska jag sova! Puss

Kommentarer
Postat av: Lenita

gumman, det kanske är ödet att vi inte ska träffas så mycket förän på söndag, vi kommer ju ändå vara tvugna att stå ut med varandra i tio dagar i streck ;) hihi <3

2007-07-04 @ 23:48:41
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0