Dålig bloggning

Oj vad dåligt jag bloggar..Ingenting om jobbet från förra veckan direkt. Helgen var mysig, träffade massa släktingar. Vi var bjudna på 1årskalas på lördagen för att fira min syssling Valle, han är sååå söt! Och hans storebror Ture med, oj vad vi lekte! Sen träffade jag Åsa och Micke som hade Emil 7 månader med sig. Åsas kompis jobbar på en restaurang på västkusten så när jag blir lite äldre ska jag kanske få jobba där en heeel sommar! Underbart! Jag träffade en kompis, Johanna där också som jag inte träffat på länge, jättekul! Hon läser tydligen min blogg också:) Vi tittade på idol-Marcus på lördagkvällen och jag köpte ett par hotpants som han signerade;) Det var iallafall en lyckad helg, bilder kommer upp sen. Och snart blir det att träffa släkten igen, först på Viktors och Emils dop/välsignelse och på släktträffen.

Jättekul att jobba idag, Mimmi har äntligen kommit tillbaka, har saknat dig juuu! Och Alessia hjärtat saknar jag som bara den, usch vad jag saknar henne..'
Måste sova, sista jobbdagen imorrn! känns både bra och tråkigt.. Jag och Sara ska kanske till Grönan på torsdag iallafall, hoppas på bra väder. Vi hade en jättemysig eftermiddag iallafall!
PUSS!

Juste, såg att jag fått en kommentar angående inlägget "matpedagogerna i höst" av en tjej som heter Erika och som också kommit in där; Kul, då ses vi säkert där!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0