en dröm..

Igår jobbade jag, det var lugnt så lugnt. På kvällen kollade jag på "Jag vill vara anorektisk", hur sjukt är det inte att man VILL vara anorektisk? Eller, det är inte sjukt, det är hemskt, hur så många unga människor utsätter sig för det, och skadar sin kropp, och förstör sitt liv. Det är så otroligt sorgligt hur unga människor drabbas! Jag kan inte förstå hur utseendefixeringen i dagens samhälle har blivit så enormt stor...

Frukosten på East var mycket trevligt, satt med Ola och Jackie och dom berättade om gamla jobb, höll på att skratta ihjäl mig när Jackie berättade om ett jobb där hon torkade spyor! hahahah! Idag var vi en kock för lite i köket under större delen av lunchen, Johan hade tittat fel på schemat.. Så jag och Ola hjälptes åt i luckan och så, men det gick bra. Lugnt idag med, skööönt! Efter jobbet gick jag och mötte Lenita, och vi åkte hem tillsammans, och när jag kom hem tittade jag på finalen av "Hells Kitchen", där vinnaren får driva en egen restaurang i Las Vegas, hur coolt är inte det!? Jag vill, jag vill, jag vill såååå gärna göra det! Jag kan inte se mig själv jobba i någon annan bransch än restaurang, det är så otroligt roligt, och jag är så glad att ha fått chansen att jobba på en sån bra restaurang vid 16årsålder, and I looooove it!

På fredag åker jag upp till Edsbyn, till farmor och farfar, ska bli mysigt. Mina sysslingar är där, och Valle fyller 1 så det kommer bli lite kalas för honom:) Måste hitta present bara..Det  måste jag göra till Lenita också som fyller år på lördag, men jag firar henne på söndag:) Och den 10 augusti åker jag till Borås för att vara med på min syssling Viktors välsignelse eftersom jag ska bli gudmor åt han, jag ska läsa en bibelvers och så, sen den 18 augusti är det släk/kusinträff uppe i Byn.

Nu ska jag äta något, sen dusha, sen sova sova sova!
puss och godnatt

image50
Tog en bild på East's uteservering när jag åt frukost, underbara East!:)
image52
jag och min kusin Jonas när vi var smååååå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0