för jävla trött

Lunchen var´ovanligt  stressig, man har blivit lite bortskämd med superlugna luncher men det gick bra. Leo som jobbade i sushibaren kom och hälsade på, så jävla snäll! Fick åka till East Trading på Hötorget och köpa chilipasta, snygg kände jag mig i mina kockkläder:) Åt supergod lunch, fläskfile med örter och vitlök, med potatissallad och jättegod sås! Malin, Sara, och Sofia kom och hämtade mig så vi åkte hem till mig ett tag.

Pratade med Alessia idag, saknar dig saknar dig saknar dig gumman...jääääättemycket!
nu orkar jag inte skriva mer, jag ska nog läsa lite ur "Djävulen bär prada"..Åh juste! Jag och mamma var förbi Håkan och Sonja idag, dom ska ha fest snart och då kanske jag ska få hjälpa till, blanda drinkar, servera och så, skitkul!
GODNATTTTTTTTTTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0