jaa

Kvällen igår var mycket rolig, vi åkte hem till Jennifer i spånga. Jag och Alexandra badade, och fyfaan vad kallt det var när man kom upp! Det var iallafall jättetrevligt, glömde dock hur mycket som helst där;) Jag och Nita sov hos Ika, jag fick äran att sova på soffan, haha.
 
Nu sitter jag och kollar på skor hos have2have, dom har grymt mycket snygga skor! Speciellt dom svarta och vita pumpsen från Donna Girl, vill haaaaa!

  


Nu,efter mycket om och men är bilderna iallafall uppladdade, inte ens en tredjedel av alla som togs men.. enjoy!
Bild 1: Min kattunge, som officiellt döptes till Alice den 7 juli av Leniten:)
Bild 2: Min sida av garderoben i Båstad
Bild 3: Krokodilfloden
Bild 4: Amanda, Charlie, Fabian
Bild 5: Mycket folk på Rix Fm
Bild 6: Efter en shoppingdag i Helsingborg
Bild 7: Mina fynd
Bild 8: Våran mumsiga fruktsallad
Bild 9: Supergod latte
Bild 10: Båthamnen
Bild 11: Jag på Båstad strand
Bild 12: Båstad
Bild 13: Västervik
Bild 14: Emelie & Elias
Bild 15: Jag & Elias
Bild 16: Alexandra
Bild 17: Elias & Olle
Bild 18: Hela föräldragänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0