kul daag :D

Vaknade imorse och var faktiskt hyfsat utvilad. Jag kom till East vid halv 10, Mimmi och Kim var redan där. Tobbe kom senare, det har varit en helt grymt rolig dag! Lunchen var helt okej, lagom stressig. Sen kom det massa roligt folk, Ola, Elin, Dennis, det var skitkul. Imorgon jobbar jag ensam tjej under lunchen med Ola, Kim och Danne. Mimmi är ledig och vi kommer inte jobba tillsammans förrän i slutet av juli..kommer saakna dig ju! Vi har en jätterolig grej i köket att när något kul händer(det drabbar oftast mig) då blir det "Kära dagbok, idag kunde Sandra inte jobba för att Danne var i köket", och det är oftast Mimmi som håller på:P Imorgon kommer det en ny kille och jobbar kväll.

Nu ska jag snart trippa över till Lovisen, vet inte riktigt vad vi hittar på, men kul blir det säkert:) Kärleeeeeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0