Mysig helg, och en till kisse

Jag har inte bloggat på några dagar, jag har helt enkelt varit för trött, men här kommer det;

Lördag: Jag sov inte så länge, men tog det lugnt hela dagen. Vid 4 åkte jag, Sara, Olivia, och Lollo och handlade mat, godis, läsk, jordgubbar och massa gott. Sen åkte vi hem till Olivia och lagade maten, kött med färskpotatis och sallad. Maten blev verkligen jättelyckad. Kvällen var helt underbar, till en äcklig fullis kom när Lisa satt på garageuppfarten och pratade i telefon. Han såg ut som en robot! Men sen gick han iallafall. Lollo, Olivia, och Lisa gick och badade någonstans, och när dom kommer tillbaka ska Lollo gå in och sätta på sig andra kläder och när hon precis ska öppna dörren öppnar den äckliga gubben dörren, och vi får panik vi som sitter i uterummet och han sticker till baksidan där han ramlar i buskarna med benen rakt upp i vädret. Sen försvinner han, men vi ser inte vart så jag och Olivia går och kollar vart han är, så han inte står i buskarna. Vi ser han på busshållsplatsen och går fram och frågar varför han var på väg in i Olivias hus, men det kan han inte svara på, och sen börjar han jaga oss. Vi fick ännu mer panik och springer fort som fan upp på Emmas gård och knackar på hennes fönster men ingen öppnar, kanske berodde på att klocka var typ 3. Vi går tillbaka till Olivias gård och snackar med grannarna som gubben kom ifrån och sen går vi tillbaka. Alla vi sov över, och vi somnade typ 5, för Lisa kunde inte hålla käften:) Tack för en jättemysig kväll/natt/morgon tjejer, jag älskar er!

Söndag: Seg dag, verkligen seg. Jag gick upp sist, vid 11 och då står Lollo och fönar håret. Hon drar efter en stund. Jag, Sara, Lisa, och Olivia sitter och trycker i oss massa mackor och pratar lite och så. Lite senare drar Sara också för hon skulle iväg på något. Jag, Lisa, och Olivia går ner och lägger oss i soffan för att kolla på tv, vilket resulterar i att både jag och Lisa somnar. Sen bestämmer vi oss för att baka chokladbollar, mums! Vi gör typ ingenting på hela dagen, men det var skönt! När jag kom hem träffade jag Lenita, och Ika en stund och när dom gått försöker jag sova vilket inte går så bra eftersom jag vänt på dygnet helt. Kul eftersom jag skulle jobba idag...

Måndag: Köpte en stor latte på Espresso House imorse för jag var så jävla trött, men jag måste sluta dricka så mycket kaffe innan lunchen! När jag kom till East var hela köket inplastat för sotarna var tydligen där. Sen kom Kim och sen även Moni som förövrigt börjat plugga. Lunchen var helt sjukt lugn, det märks att folk har semester! På eftermiddagen kom Sandra, Tobbe, Robin(Kims brorsa), och några tills. Det var jättemysigt precis som vanligt! Halv 5 åt jag lunch och sen åkte jag till mammas jobb och så åkte vi till västerås och hämtade katten. Och gud var söt hon är! Nu sitter Pussel och hon och blänger på varandra, men dom anfaller iallafall inte varandra iallafall:)
Nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0