nedräkningen till båstad har börjat..

Åhh, jag försov mig imorse och fick springa som en idiot för att hinna till jobbet, men jag lyckades trilla in prick 8. Jag, Mimmi, Moni, och Kim öppnade lunch, och lunchen var jättemysig. Håkan Helström(eller som Moni säger; Kim kjellström) spelades hela lunchen och jag fick äta massa god mat:) Sen kom Sandra, Annika, Danne, Robin, och så och det var som vanligt jättekul. Och imorgon får jag börja 10, jag är jätteglad för det! vid halv 5 åt jag lunch med Annika, och vi hade en väldigt trevlig pratstund:)

När jag kom hem gosade jag med katterna, kattungen kommer troligtvis att heta Alice. Älskar det namnet! Jag träffade Lollo, Sara, MALIN, Olivia, och Lisa. Malin kom hem från Grekland inatt, har saknat dig massor, men du var alldeles för brun! Och snart åker jag och Lenita till Båstad, fan vad härligt! LÄNGTAR! Den 8 juli lämnar vi stockholm för att möta, som Annika sa, stockholm fast i Båstad. Vi hade iallafall grymt kul förra året, i år ska det bli ännu bättre!

Nu ska jag äta glass, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0