Så jävla glad

Idag spenderade jag min dag hos min andra familj. Kom till Solna vid halv 11 och då öppnar Mimmi och Alessia, Daniel ligger fortfarande och sover efter pokerspelande tills 8 på morgonen..Vi satt i köket och pratade och åt frukost, sen vaknar Daniel vid 12. Egentligen skulle Vendela komma, men det blev inte så, men det var lika mysigt ändå:) Planerna var först att åka till landet men vädret var inte så lockande så vi tog skrammelbilen ner till Solna Centrum och åt lunch och kollade lite i affärer, och sen åkte vi hem och jag och Alessia gick upp högst upp i huset och det är fiskmåsar som byggt bo på taket och dom attackerar oss, jag var skitskraj! Inte min modiga lillasyster dock...Vi spelade lite monopol och sen hämtade pappa mig, känns alltid tråkigt att åka därifrån, trivs så bra där!

När jag kom hem träffade jag Olivia och Lisa och vi var borta i barkarby ett tag sen åkte jag hem för att packa och så kom Leniten. Och imorgon bär det av, min väska är smockfull och jag har inte ens packat klart.. Eftersom Jakob följer med blir det en killbil och en tjejbil, PAAAAAAAAAARTY i bilen säger jag bara! Snacka om att jag har sett framemot den här resan, 10 dagar, kommer bli helt galna minnen! Får som sagt se hur det blir med bloggningen, vi lär antagligen inte ha så mycket tid:D

Nu ska jag ladda på lite låtar på iPoden, packa lite till, dusha och sen sova! PUSS, och ha det bra hemma i Stockholm, för vi kommer ha det bäst! Kommer sakna er andra tjejer, I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0