semester

Tydligen var schemat omgjort så det var jag, Kim, och Robin som öppnade och så kom Ola och Moni. Jätterolig dag ídag med. Idag träffade jag Niklas också, söta människa! Sen kom Sandra, Tobbe, Elin, och Dennis, och så kom Julia och hämtade mig:) Och idag fick jag semester, börjar inte jobba förrän 19 juli igen :)

Jag var med Julia och Ika ett tag och sen åkte jag och Julia till jakan och mötte Fredrik, vi hade jättekul! På vägen hem från bussen träffade jag Andreas, Elias, Sebbe, och Ante T, och pratade med dom ett tag, saaaaknar min klass!

Alessia ringde idag och jag ska till dom imorgon och hämta mina mjukisbyxor. Lär väl stanna ett tag där med, ska bli jättekul! Och sen ska jag packa som en idiot, Båstad på söndag! Jag vet inte om jag kommer blogga där, beror på vad jag känner för..Vi lär väl inte ha så mycket tid till det, eller vad säger du Leniten?:) Nu ska jag sova tror jag, ska upp 9 imorgon för Alessia ville att jag skulle äta frukost där, vad gör man inte för sin älskade lillasyster?
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Lenita

HAHA SANDRA VAD SNACKAR DU FÖR GOJA? vem var det som sa till mig "åååh, pappa ska ta med sig datan så vi har internet, då kan vi blogga från båstad" ;) haha. men som du säger, får väl se hur mkt tid man har! hihi

2007-07-07 @ 14:00:36
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0