toppendag

ååh vilken underbar dag jag har haft hittills! Har vart underbart på East, massa roligt folk, såå mysigt! Men det var min sista dag..eller jaa..för ett tag iallafall, Mimmi sa att dom kommer ringa in mig ifall det behövs och jag kommer få fortsätta att jobba extra, så jag har inte fått något arbetsintyg än, det får jag om Mimmi slutar(det fåååår hón inte) eller om jag börjar jobba någon annantans, eftersom vi inte vet hur mycket jag kommer jobba nu. Och nu har jag fått mina första egna kockknivar! Jag blev jätteglad!! och pengar fick jag också, lite dricks sådära:)TACK MIMMI! Antagligen ska jag dit redan på torsdag igen eftersom Sandra fyller 24, vill gratta henne! Alessia kom förbi med sin pappa idag också, jag blev såå glad över att se henne den älskade ungen.

Ikväll ska jag träffa Sara, vi ska nog äta lite på Amigo, är skitsugen på pizzaaaa! Bloggar mer senare eller nåt:)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0