1 år...

Idag är det ett år sen Ingrid lämnade världen. Jag har fortfarande varken accepterat, eller förstått det även fast det gått ett helt år. På min konfirmation den 13 maj 2006 fick vi reda på hjärntumören du hade, bara en månad senare, den 12 juni dör du. Jag kommer alltid att minnas dig, alla gånger vi varit hos dig. Hos mig finns du alltid kvar. Det Gud älskar tar han tidigt, jag älskar dig.

Idag var det en lika mysig dag med klassen som igår, dock lite sämre väder. På tågresan dit ringde någon till Pontus G mobil och ville prata med Sanna, och det var typ hennes kusin, men vi fattade inte var hon fått Pontus nummer ifrån, skitmysko!  Vi gick runt på djurgården, och så åt vi lunch i en park, det var jättemysigt. Vi gick i en labyrint, och det var jättesvårt att komma ut ur den! Jocke och Fredrik M tyckte rutchkanan var jätterolig, och Bäckis bjöd mig på en bulle, tack!:) Ännu en underbar dag med klassen, älskar att umgås med er. Men det är inte många dagar kvar nu...Bilder kommer jag att lägga upp sen.

Efter stan skulle vi åka hem, men jag gick till East. Där kände jag mig lika hemma och välkommen som vanligt, och jag fick höra av en som jobbar där att jag var lika söt som en sommaräng, haha tack för den komplimangen:) Dom frågade också om jag kunde jobba imorgon för det fattas folk i köket, och vi ska ändå bara gå från kallhäll imorgon, så jag ska jobba! Ska bli roligt. Jag var på East i 3 timmar, och sen gick jag med Mimmi för hon skulle köpa en del saker, och sen tog jag tåget hem.

Nu sitter jag här och ska snart gå ner och äta något, sen funderar jag på att rensa ur min garderob och se om jag hittar något till Alessia, hon är fan snart längre än mig och ändå är hon 9 år!
Bloggar mer ikväll om det händer något, annars imorgon efter jobbet!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0