1 vecka..

idag började jag 11 med språk, vi såg klart filmen Marie Antoinette, men jag har missat jättemycket så jag fattade ingenting. Det var även vår sista franskalektion. Vi hade inte speciellt lång lunchrast för Britt-Marie skulle typ informera om Tema Stockholm som vi har nästa vecka. Och nu till bilden som var dagens höjdpunkt typ:) Vi hade betygssnack så Karin var inte speciellt mycket i klassrummet, så vi övervattnade blommorna och hällde i färg i en. Rätt snart inser vi misstaget eftersom blå färg bubblar upp under krukan och droppar ner på golvet. Pontus G tar färgflaskan, skruvar på korken, och kastar över till någon som står på andra sidan. Men korken lossnar i luften så blå färg stänker över hela klassrummet! Jag höll på att skratta ihjäl mig, men vi måste städa upp det innan Karin kommer, men nej hon kommer ut och ser allt. Aja det var kul iallafall :)

Efter skolan träffade jag Lollo, vi satt på min baksida och åt glass och sen åkte vi och badade! Det var jätteskönt, dock lite kallt i vattnet. Vi solar ett bra tag, sen cyklar vi hemåt. När jag kommer hem ser jag att Charlie, den söta lilla killen som var här häromdagen, är här igen, så honom lekte jag med ett bra tag, han är helt underbar!

När jag ätit träffade jag Ika, vi gick och köpte glass, och godis:) Vi gjorde annars inte speciellt mycket, pratade bara och så.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tror jag ska gå ner till teven. Imorgon ska jag till stan och försöka hitta något till skolavslutningen. Alla verkar vara upptagna så jag funderar på att åka själv, det skulle faktiskt inte vara helt fel.. skolavslutning ja.. om en vecka tillhör jag inte någon skola längre, fan vad hemskt det känns! har haft en klump i magen hela dagen, önskar bara att någon kunde stanna tiden.

Hoppas ni får en bra helg! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0