12 dagar..

Igår kväll kan jag ju börja med att berätta om. Jag, Lollo, Lisa, Sara, och Julia satt på min framsida och åt godis, chips och sånt, med musik och ljus, det var jääättemysigt! Sånna kvällar ser jag fram emot i sommar, fast då får det gärna vara lite varmare:) Det blev lite kallt mot slutet av kvällen.

jahaja, den här dagen blev ju inte direkt som jag planerat, jag hade tänkt gå upp 9 och sola och plugga matte, men nej jag vaknar 12! Lite surt, men ja sånt händer, fast mitt humör har inte varit det bästa idag. Klockan 1 var det visning på ett hus i Skälby, det var jättefint på övervåningen och tomten var jättestor och fin, men nedervåningen var lite så där, troligen massa fuktskador så det blir inget av med det.

Sen var jag med mamma en sväng i jakan och fixade det sista til balen..balen är fan på tisdag, det har gått så jävla fort! 12 dagar kvar, och det med helger och lovdagar..det är ingenting. Minns att jag i fredags tänkte när vi satt vid utescenen att nästa gång vi är vid scenen är det för att vi slutar. Fan vad tungt det känns! Vill, men ändå inte. Jag vill på ett sätt börja gymnasiet, så jag kan utbilda mig till kock, men ändå vill jag inte för jag vill inte lämna. Aja nog med ångest för stunden..

Annars idag så var Nita och Ika här, för vi skulle testa min balfrisyr, och jag säger bara TACK GUD för att vi gjorde det, annars hade tisdagen blivit en katastrof. Vi lånade min granne Maries locktång men varken Nita eller Ika kan göra lockarna, och jag klandrar dom inte, för fan vad svårt det va! Så Marie fick komma och visa så det gick bra tillslut. Nu är limon det enda problemet till balen, men förhoppningsvis löser det sig imorgon.  Nu på kvällen träffade jag Nita och Ika igen, vi gick till handlarn och köpte glass, eller aa Nita köpte en cola, och vi hade väldigt trevligt :) Nu ska jag dusha, prova balklänningen med skorna, och halsbandet och så, sen ska  jag sova :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0