19 juniiii

Dagen började med jobb, kom till East vid 8. Jag, Elin, och Mimmi gjorde iordning lite och sen tog vi en kaffe på uteserveringen, myyyyyys! Sen jobbade vi lite till och sen åt vi frukost, även den ute. Lunchen var skön, mer att göra idag, men det gick bra iallfall. Åt en snabb lunch/middag vid 16.45 och sen skyndade jag mig till tåget. JAG HATAR SL, alltid ska dom vara sena, och nu är det sommartid också, jävla fittor. Så det tog aslång tid att komma hem.

När jag kom hem träffade jag Lenita, och sen Lollo också. Vi gick till handlarn och köpte en kaka som Lovisen hotade att kasta i mitt ansikte;( tur för henne att hon inte gjorde det! Ikväll har jag faktiskt hunnit rensa ur lite ur garderoben, så nu ska jag ge kläder till Alessia och Vendela. Bättre det än att slänga:)
Imorgon ska jag först till skolan en snabbis för att hämta en cdskiva och lämna en bok, och sen blir det jobb. Efter det ska jag träffa Malin och Lollo:) Malin åker ju till Grekland snart, kommer sakna dig!

Hittade en text som passar väldigt bra just nu:

Ingenting vara för evigt.
En gång måste vi alla ta farväl av det gamla
Farväl till allt vi tagit för givet
Farväl till dom vi trodde aldrig skulle överge oss
Och när förändringarna inträffar,
när det välbekanta försvunnit
och det okända tagit dess plats
är det enda vi kan göra att försöka gå vidare,
och intala oss själva att morgondagen blir bättre.


SAKNAR 9D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
godnatt folket

Kommentarer
Postat av: loviiiiiiiiiisa

HAHA jag kommer ihåg när vi tog den där texten från DH :D:D:D

2007-06-19 @ 23:29:21
Postat av: sandra

ja men den är så bra :)

2007-06-20 @ 18:47:22
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0