Allsång:)

Dagen började väl inte så där jättebra, kom till Barkarby vid kvart över 7, men tågen var jättesena pga en olycka i jakan. Tror att det var någon som hade hoppat framför tåget, hemskt! Väl framme i stan rusade jag till tunnelbanan som också var försenad? Men jag lyckades komma in på East prick klockan 8, så det var ju bra. Då var Mimmi och Kim redan där, och sen kom Dennis/Bosse som inte skulle jobba men han hade inga nycklar hem. Fast han försvann ner på soffan och sov och sen syntes han inte till förän lunchen började typ. Frukosten tog jag och Kim vid halv 10 ute i värmen, jättehärligt.

Eftersom vi skulle på allsång ikväll hade jag inte direkt bråttom eftersom Lollo, Lisa, Lenita, och Olivia inte skulle komma in förän vid halv 8 så jag gick ner och bytte om och fixade mig vid 16.50 och sen åt jag lunch. Mamma skulle ut med jobbet idag så jag mötte upp henne och hennes jobbarkompisar på Kungsträdgården där vi satt på en servering ett tag. Sen gick vi vidare till Berns, jag var väl där i en kvart sen kom tjejerna in och vi åkte till skansen. Där var det väääldigt mycket folk, men det var mysigt:)Vi  såg inte speciellt mycket men det gjorde inte så mycket. Det var iallafall mycket skratt, jag älskar er tjejer! och lollo, glöm inte att det var en KO!  Jag drog därifrån nästan direkt efter att det var slut men jag kom inte hem förän vid 11, cptåg som alltid ska vara sena. Mamma fick jag inte tag på heller så jag kunde inte åka med henne.

Nu måste jag verkligen sova, är helt slut. Alessia kommer till East imorgon, ska bli jättekul även fast jag måste jobba..Bloggar imorrn! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0