bal ikväll

ikväll är det bal, det ska bli skitkul, trots att limon sket sig. Jag åker dit med Ante, Max, och Elias, och så träffar vi resten där:) Lenita är här och hon ska fixa mitt hår, jag har bara målat naglarna hittils, hihi.

Idag hade jag matteprov som jag fick G på tack vare att min mattelärare är bäst, så nu slipper jag sommarskola och kan jobba istället som jag tänkt, tack för hjälpen! Vardagsångest igen, idag hade vi sista NOlektionen och jag var inte med:( jag var och åt lunch med Ika på amigos istället, men det var jättemysigt, och suuuupervarmt! Nej nu ska jag gå och fixa mig, skriver mer sent ikväll eller imorgon. Ha en bra dag, det som är kvar iallafall :) PUSS!

ps, fick mejl av dannes pappa, vi hämtar kattungen den 28 juni!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lenita

DU VAR FINAST PÅ BALEN ÄLSKLIIIING!

2007-06-05 @ 23:51:41
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0