Balens drottning, och ett minne för livet

en av dom absolut bästa kvällar i mitt liv hade jag igår kväll. Lenita, Ika, och mamma fixade mitt hår och sminkade mig och så satte jag på mig klänningen, och sen kom bilen. Vi hämtade Elias, Max, och Ante och sen åkte vi till Görvälns slott, där det var jättemycket folk som fotade, det var jättekul!

Sen gick vi in på slottet, och satte oss på våra platser, Elias fick sitta bredvid rektorn, haha typiskt. Men det var verkligen jättekul, god mat, och allt. Sen efter middagen gick vi ner till vattnet och tittade på solnedgången, det var jättefint! Sen skulle vi rösta till balens kung och drottning, och efter det gick jag och Karolina och dansade, varvat med att vi gick ut på balkongen och andades. Det var så fruktansvärt varmt! Jag och Angelina tog av oss skorna, haha, och jag med min långa klänning fick lite problem med att dansa då. När vi dansat ett tag skulle dom utse vinnarna av en tävling och balens kung och drottning, och ja, jag blev drottning! Och jag blev jätteglad,  tack! Det var verkligen toppen på en superlyckad kväll! Efter det fick alla överskottsenergi, och dansade och det var jättekul. Skulle gärna varit där hela natten, och det kändes verkligen som nian aldrig skulle ta slut. Mamma kom vid 12 och skulle hämta mig, men vi gick hem istället. Det var jag, Sanna, Michel, Pontus G, Ante, Max, Tobbe, Joar, Sebbe, och Elias, tror inte att det var någon mer(?), och det var jättekul, fast det tog sin lilla tid. Vi stannade till vid Görvälnsbadet och doppade fötterna i vattnet. Jag gick barfota hela vägen, och med min klänning uppsatt med en tofs, och jag säger bara ajajaj i mina fötter idag, men det var det värt! Älskar er klassen! Tack för en minnesvärd kväll, jag glömmer aldrig. vill bara säga att jag och Karro är bäst på att dansa:)

image12
 image13image14

Här är några bilder från balen, min data är efterbliven så jag kan inte ladda upp fler i bloggen, men jag laddar upp senare på pa (rockbrud)

Kommentarer
Postat av: Lenita

vill bara säga att du förtjänade verkligen att bli balens drottning gumman, du var verkligen finast! Och det skulle inte förvåna mig om en viss person skulle kommentera att du inte var det och inte våga skriva vem hon är, men då är man bara avundsjuk, och med all rätt!

2007-06-06 @ 20:29:37
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: BALENS DROTTNING FFS!:D

tack gumman, det var lite tack vare dig och ika och så för ni fixade ju mitt hår:D

2007-06-06 @ 21:22:08
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: lovisa

DU VAR FINAST AV ALLA GUMMAN, jag visste ju att du skulle bli det :D :D:D:D

2007-06-07 @ 17:50:32
URL: http://lov1sa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0