barnkalas och mys på landet

den här helgen kunde inte börja bättre! På dagen i fredags var det jättemysigt, vi satt mest och pratade i skolan. Det var typ massa aktiviteter man skulle göra, men det fanns inga roliga. Sen åt killarna sin väldigt..äckliga tårta, den bestod typ av grädde! blää.. sen åkte jag till stan och köpte en skiva som Alessia skulle ha på sitt kalas och sen sprang jag till East. Jag och Mimmi gick och köpte priser till tipsrundan, och sen tog vi tunnelbanan till Bergshamra där Arne hämtade oss, och då var Alessia med, söta unge, hade inte träffat dig på jättelänge! Vi åkte till landet trots att vädret inte var så bra, men vi hade mysigt ändå. Daniel och Vendela(som jag inte heller träffat på jättelänge!) kom också, men Daniel skulle iväg på poker-sm. Jag, Mimmi, Alessia, och Vendela åkte hem och lagade middag, och sen satt jag och Mimmi hela kvällen och pratade och skrev frågor till tipsrundan. Det var jättemysigt, vi pratade om allt, och så diskuterade vi hur kul det kommer bli när jag är 18 och får dricka vin med henne, haha:D det var verkligen ett samtal jag behövde! Mimmi hade lite disco i köket, men jag var så jävla trött så jag satt mest och garva, sen gick vi och la oss.

Jag vaknar väl runt 8 av att Alessia puttar på mig, och Vendela är redan vaken, vi ligger och drar oss ett tag och så kommer Mimmi in och pratar med oss. Sen vid 9 gick jag och solade på ett solarium tvärs över gatan, skitskönt! När jag kommer hem dit igen dushar jag, och sen fixar vi iordning till Alessias kalas. Jag Vendela och Alessia skulle gå och köpa batterier, men dock tar det sin lilla tid för vi vet inte vilka batterier Alessias cdspelare ska ha. Vid 12 kom alla gäster, och alla dom tjejerna är sååå gulliga! Jag hade inte träffat alla, men det gick jättebra! Vi gick tipsrundan, och sen åt vi lunch på en pizzeria, det var jättemysigt! haha, jag fick ta fram alla gamla lekkunskaper till kurragömma, burken, och massa sånt, men det var jättekul!

Sen åker jag, Daniel, Mimmi, Alessia, och Vendela till landet, och nu i den här värmen skulle jag inte banga på att bo där hela sommaren! Daniel bänkade sig i hammocken, småtjejerna sprang i vattenspridaren, och jag och Mimmi sträckte ut oss i gräset, det var verkligen hur skönt som helst! Jag skulle kunna vart där föralltid känns det som! Sen kom mamma och hämtade mig, och nu ska jag snart fixa iordning för tjejkvällen vi ska ha:) Vi hörs! PUSS!

image8
 min klass, som jag kommer sakna enormt!(det saknas rätt många på bilden)image9
min älskade småsystrar, som jag aldrig vill leva utan! image10
landet, världens mysigaste ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0