Besök av lillasyster idag:)

när jag vaknade imorse kändes det som att jag skulle behöva sova en vecka. Minst. Men nej, det var bara att kliva upp och så gick jag till skolan vilket var helt onödigt eftersom ingen lärare var där typ. Så jag fick inte min cdskiva. Då gick jag till bussen och åkte till East, och jag kom väl dit runt halv 9, och då käkade vi frukost på uteserveríngen i värmen:) Idag fick jag hålla koll på mycket mer saker, så det blev lite jobbigt, fast det var kul. Det var jag,Mimmi, Tobbe, och Ola som jobbade lunch vilket var mycket roligt. Och sen vid 2 kanske kom min underbara älskade lillasyster Alessia och hälsade på, underbara underbara unge! jag älskar dig lilla hjärtat. Efter hand på eftermiddagen droppade Sandra, Danne, och fler in, och nu har jag fått ett till smeknamn..Tobbe började med lill-S, eftersom vi är 2 sandra, men det slutade med lill-ass, och Sandra fick heta big-ass istället för big-S- Tack så mycket, jag är mycket nöjd med det namnet ;) Och tack söta Tobbe för att jag får börja 9 imorgon :)

Ikväll ska jag träffa Lollo, Malin, Lenita, Ika, Lisa och alla dom. Jättekul, det var längesen alla vi träffades tilsammans! Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, men något hittar vi väl på:) Bloggar mer ikväll eller imorrn!
puss på er folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0