Bilder uppe

Hej allhihopa! Idag åkte jag, Lovisa, och Sofia till Kista, det var mycket trevligt. Det första vi gjorde var att äta lunch, och direkt efter tog vi en fika, tjocka som vi är. Det var gott iallafall! Sen gick vi runt lite, och vi skrattade hela tiden, vad minns jag inte nu, hehe. Jag hittade iallafall en tröja och en kjol, tröjan från Tessie, och kjolen från Gina. Sen åkte vi hem, eller Sofia åkte innan oss. Ikväll bär det av till Kallhällsbadet med Malin N, Malin C, och Sofia, men jag lär nog inte vara ute jättelänge, eftersom jag ska upp 6 imorgon, men det ska Malin C också tror jag:) Som ni ser har jag lyckats ladda upp bilder nu, ENJOY:D PUSS!image20

haha, fan vad svårt det var att hitta ut!
image23

hur ska jag klara mig utan er?
image22

jag fattar inte hur 3 år kan gå så snabbt
image24
9dagis, så underbar.
image25
tack för dom här 3 åren!image26
Emma, Karolina, Jag innan cabaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0