cabare ikväll

Idag kom jag till skolan kvart i 9, och då skulle vi städa, astråkigt. Jag tömde mitt skåp och fick världens separationsångest. Imorgon slutar jag i min skola som jag gått i i 10 år! Det är fan sjukt! Pratade med min HK lärare och hon sa: Lycka till nu Sandra, och se till att du blir en riktigt stjärnkock så du kan bjuda din gamla HKlärare på middag. Jag har verkligen känt hur nära tårarna har varit hela dagen..

Det var volleyboll och fotboll där elever körde mot lärarna, men jag såg inte en hel match på något för under volleybollen gick jag, Ante, Sanna, och Joar ner till banken för att växla pengar från klasskassan, men det gick tydligen inte? Så vi gick till ICA och där gick det, ICA äger banken^^ Joar köpte världens äckligaste choklad för 5.50, priset kanske säger allt? När vi kom tillbaka till skolan hade fotbollen börjat men jag har faktiskt ingen aning om vem som vann, men jag tror det var eleverna:)

Ikväll är det då cabare, har en känsla av att det blir mycket tårar. Väntar just nu på Karro, och Emma, dom ska komma hit och så ska vi fixa oss tillsammans. Jag har verkligen ångest inför morgondagen, jag VILL inte. Och ändå vill jag börja om på nytt, och byta miljö. Men jag vill ändå inte lämna. Jag har verkligen inte trott under alla år att någon gång ska jag också sluta här, det har liksom inte gått in. Och nu sitter jag här ändå, imorgon lämnar jag fjällenskolan för ett helt annat liv.

Kram från en ångestladdad Sandra.

Ps. det går inte att ladda upp bilder, jag ska försöka igen sen. Bilder från stan och cabaren kommer upp så snart det funkar igen. Och på måndag ska jag ta en bild på mig i mina fina kockkläder och lägga upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0