Dagen

Igår när jag och och Lollo hade ätit middag fortsatte vi med vårat filmmaraton, haha. Vi såg först klart "hur man förlorar en kille på 10 dagar", och sen kom Ika. Leniten skulle också komma men hon hade fått jätteont i magen, mensvärkx100 typ. Så fast vi försökte övertala henne om att det är bra att röra på sig då, och att jag hade en värmekudde hemma hos mig så vägrade hon. Inte ens när vi satte på låten"Det är så synd att du är så söt", ville hon komma! För hon tycker att den låten är "soooo last yeear". Tihihi jag tycker om dig ändå Leniten :)

Jag, Ika, och Lollo började titta på "smekmånaden", men sen kom vi på att vi ville ha vitlöksbröd. Så vi gick ner och gjorde det, men det blev inte så där supergott. Vi satt mest och pratade och sen skulle Ika gå hem för hon skulle upp tidigt idag, varför tänker jag inte säga^^. Jag och Lollo följde med henne och sen gick vi en promenad.

Idag ska jag och Lovisen till Kista, hoppas bara jag hittar något. Sen vill jag träffa Leniten som har massor av mina kläder. Och nu har jag fixat något med min mobil så internet funkar, så nu kan jag blogga från mobilen om jag känner för det! :)
PUSS!
image19
Hittade bilder som fritidsgården tagit, här är en bild på mig, Elias, Isabelle, och Sanna. Jag saknar er! Nu verkar bilderna gå att ladda upp så jag fixar ett helt jävla inlägg med bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lenita

sooo last year ;) hihi. vadå maaassa av dina kläder?! skitsnack :D jag har bara din klänning, bolero och strumpbyxor, det kallar inte jag massor ;)

2007-06-24 @ 12:15:10
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

eeeh låt mig tänka..du brukar ha halva min garderob! :D

2007-06-24 @ 17:11:17
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: Lenita

eeeeeh låt mig tänka, det var sooo last year!

2007-06-25 @ 17:12:23
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0