:)

Nej, det blev ingen tur till kallhällsbadet, men jag träffade däremot Malin N, Sofia, och Lollo. Eller aah, Lollo kom lite senare. Jag Sofia och Malin gick till Handlarn och köpte glass, och då träffade jag Elias, Joar, och Max, det var kul att se dom. Man får ta varje chans för i höst sitter vi inte i samma klassrum igen. Förutom jag och Joar då, han får stå ut med mig i 3 år till^^. Fast det är jag glad för, lite 9dkänsla iallafall. Jag bara måste berätta om Malin, den jävla klanten. Hon kliver i en blodigel! och det var så äckligt, men jag fick världens bästa bild på henne:) Och så kletade jag glass  i hennes ansikte, miiiihihihi! Men hon åker ju faktiskt till Grekland imorgon, så jag måste säga att jag kommer sakna henne hur mycket som helst! Jag kanske kan packa ner mig i din väska(a)?

När vi mött Lollo iallafall så hade Sofia gått. Vi gick hem till mig och kollade på "Flight 93", och den var lika bra den här gången. Malin blev dock lite nervös eftersom hon ska flyga imorgon, men det går bra gumman! Var glad att du inte har samma flygrädsla som jag..

Nu ska jag sova iallafall..Åh juste, idag i kista glömde jag min mobil på brickan, tur att det var snälla människor bredvid oss. När vi kom tillbaka frågade dom om det var våran mobil, jag blev jätteglad! Tack vilka ni nu än var!

Nu måste jag sova, jobbet väntar imorgon. Puss folket

Kommentarer
Postat av: malin

beeeeeeeeeeeeeeebis jag kommer sakna dig också! och fuuuck u den där bilden lägger du då inte upp någonstans :)
och JAA jag är nervös inför flygresan imorn efter den filmen ;o
jag älskar dig paaaaal

2007-06-24 @ 23:41:57
URL: http://glaasklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0