Grattis mormor!

Bloggade inte igår, var helt enkelt för trött+att datarummet stiger upp i alldeles för hög värme. Jag gjorde ändå inget speciellt, jag, Lollo, och mamma var i kista och jag hittade äntligen en klänning till skolavslutningen!

Idag har vart en jättemysig dag med klassen i stan. Vi skulle gå runt på söder, vilket var otroligt varmt! Jag var jättehungrig också. Jag gick med Sanna, Pontus G, och några till och Pontus, Pontus, och Philip skulle absolut ha sushi så vi fick gå aslångt innan vi hittade en sushirestaurang. Också skulle vi hitta donken, och det låg som tur var nära sushin. När alla köpt den mat de ville ha gick vi till en park, och dom enda bänkar som fanns stod mitt i solen! När Sanna öppnar sin hamburgare märker hon att hon råkat beställa Happy Meal hamburgare, och det hade vi roligt åt ett tag:) Vi samlas igen och går klart i stan och sedan åker vi hem. Tack för en toppendag klassen, hoppas på en lika bra morgondag när vi ska in på djurgården och östermalm!

På eftermiddagen var jag med Leniten, och Ika. Vi satt på min baksida och åt glass. Annars gjorde vi inte så mycket, precis som vanligt men precis som vanligt var det mysigt :)

Mormor fyller år idag, grattis! Kom inte på hur mycket jag saknade dig förrän jag pratade med dig idag! Ska förhoppningsvis åka till dom i sommar. Jag älskar dig mormor,

Imorgon är det 12 juni, ett år sen Ingrid dog. Jag saknar dig varje dag, önskar du kunde komma tillbaka. När jag pratar med släkten pratar jag som om du fortfarande fanns. Fast det gör du egentligen, du kommer alltid att leva vidare hos mig. Kan fortfarande inte acceptera att du inte längre finns på jorden..

Nu ska jag dusha och sen sova! PUSS!

Kommentarer
Postat av: ;)

såg dina balbilder idag. Faan vad fin du är :)

2007-06-11 @ 23:34:17
Postat av: Sandra

Tackar för det :)

2007-06-12 @ 19:07:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0