Gymnasium

Jag var så trött imorse, så trött att jag kände för att stanna hemma. Men det gjorde jag såklart inte. Jag och Kim var där först och vi öppnade alla kylar, och satte på spisen, ångugnen, ugnen och allt sånt. Då kom Mimmi, och sen fortsatte hela förmiddagen fint. Lunchen var stressig, och Kim råkade lägga fritöskorgen på Mimmis arm så nu har hon jättefint rutmönster där, haha. Jag försökte logga in på gymnasiesidan där men det funkade inte, det funkar inte nu heller. Imorgon ska mamma och David äta lunch på East, och sen på kvällen ska familjen gå och äta på Grodan, myyys. Jag åt en snabb lunch vid halv 5, och sen åkte jag tunnelbanan till centralen och skulle ta 17.55 tåget, men det var såklart inställt! Irriterande, men jaja.

Jag fick en fråga om Alessia är min riktiga lillasyster, och om man ska räkna DNA och blodsband är hon inte det.,men blodsband och DNA är inte allt. Hon säger till sina kompisar att jag är hennes syster, och hon är min lillasyster, den syster jag aldrig fick.

Ikväll ska jag träffa Lovisa och Lisa typ. Det regnar igen, helt sjukt, imorse satt jag på uteserveringen och åt frukost i strålande sol, och nån timme senare börjar det ösregna! usch!

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0