helt tom

igår var jag med Lenita, Erika och dom först i hässelby men det var rätt trist så vi drog rätt snart vidare till Bro där det var paarty^^. Det var rätt kul, en tjej var plastsyrra till Pontus G i min klass:) Så vi var väl där till 2 sen tog jag och Nita en taxi hem, skönt att slippa bussar och tåg.

Idag väckte mamma mig vid halv 1, skönt att få sova ut för en gångs skull! Jag har inte gjort något alls idag, eller jag och Mamma spelade kubb med Greger, Marie och Theo. Ikväll ska Marie komma över, och Lenita. Erika har jag inte fått tag på, men hon kanske också kommer:)

Det strular fortfarande med bilderna, men jag ska försöka fixa det.

Jag känner mig verkligen tom, jag fattar inte att jag har lämnat Fjällen. Därav kan jag inte gråta för jag tror fortfarande att jag i höst ska gå i dom korridorer jag alltid gått i, alltid träffa alla gamla lärare. Det känns så tungt att lämna, och ännu tyngre att inte få komma tillbaka till min klass som jag redan saknar grymt mycket. Det kommer aldrig bli detsamma. Förra året var det hemsk när niorna slutade, men det går inte att jämföra med att sluta själv. Vissa tycker säkert att jag överdriver, men då får ni göra det, för jag har lämnat ett hem bakom mig. Jag har växt upp där, och jag känner mig inte redo att lämna än även fast det måste gå vidare. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan ju inte ens gråta...


Hoppas ni har det bra, och till er i 9d; Glöm aldrig hur speciella ni är för mig, ni har en sån stor plats i mitt hjärta. Jag kommer sakna er, eller ja jag saknar er redan så mycket. Hoppas att ni får det bra allihopa och att vi träffas snart igen. För jag vill inte att vi förlorar kontakten. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0