hm..

jahaja, Erika kom inte alls igår^^ men medans jag var och mötte Sofia och Lisa så hann både Olivia och Lenita komma, men Olivia skulle bara hämta pengar. Vi tittade på djävulen bär prada. Efter filmen gick Lenita hem och vi gick ut för att träffa några från min klass, och några från Sofia och Lisas klass. När vi väntade på att dom skulle komma satte vi oss på bänkarna utanför gröna längan, och usch vad sorgligt det var! Det stod fortfarande 9d på dörren, och fyfan vad jag saknar alltihop. Men ja det måste gå vidare, man kan inte älta det gamla föralltid. Men jag saknar saknar saknar.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska upp 8 imorgon och jobba.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0