I Spånga

Imorse ringde väckarklockan 6.00, tidigt! Jag tog tåget vid kvart över 7 och sen gick jag från centralen till East och kom dit 7.50. Då var Mimmi och Tobbe redan där, och jag visade bilder från balen för dom:) En kille där trodde jag var spansk;O Sen kom Sandra också, och då gick vi ut och åt frukost, jättemysigt ute i solen! Det var iallafall en rätt lugn lunch, fast lång. Det var hela tiden mycket att göra, så nu är jag rätt sliten, men det är det värt! Vid 4 åt jag lunch, och sedan skulle Mimmi till tunnelbanan och jag skulle till tåget så vi gjorde sällskap. På måndag börjar jag jobba igen, det ska bli roligt:)

Jag mötte upp Julia i Jakan och vi åkte till Spånga. Nu är vi hemma hos henne och äter nudlar:) imorgon ska jag kanske träffa Karolina på eftermiddagen, och på kvällen är det cabare:) På fredag är det avslutning..

Bloggar kanske mer ikväll, men jag ska inte göra så mycket, åker från Julia vid halv 10 och sen ska jag kolla på Pussycatdolls. Händer det något kul skriver jag mer!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0