jag är så rolig

en lista till för att jag har så bra humor

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Sandra Mittjas
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? orka byta
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? sara eller linda
04. vilket stjärntecken är du? stenbock
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? Viksjö
07. bott utomlands? naej
08. flyttat antal gånger? 3 ggr typ 
09. vart skulle du vilja bo? typ stan kanske?
10. vilken skolklass? tillhör inte längre någon skola, men för mig 9d
11. vad vill du bli när du blir äldre? kock, eller köksmästare :)

UTSEENDE

01. hur lång är du? 159
02. hur mycket väger du? vet inte, bryr mig inte
03. hårfärg och frisyr? rätt långt med blonda slingor i snebena
04. ögonfärg? bruna
05. mest nöjd med? mina ögon typ? 
06. minst nöjd med?
längden, skulle vilja vara lite längre
07. skostorlek? 37/38
08. glasögon? nej
09. har du några piercingar/tatueringar? navelpiercing

FAVORITER

01. filmer? Pretty Woman mf..
02. låtar? How to save a life, Graduation mf.
03. årstider? sommar
04. mat/dryck? thaimat, loka.
05. djur? kaatter
06. färg? vitt, marinblått, rosa, svart.
07. parfym? Använder typ aldrig parfym
09. ämne i skolan? svenska, hemkunskap
10. sysselsättning? umgås med vänner, shoppa,jobba.
KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Ingen just nu
02. vad använder du just nu för skor? sommarskor, typ pumps och ballerinaskor.
03. favoritfärg på kläder? Det jag passar i
04. favoritmaterial på kläder? Har aldrig tänkt på det
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sommarkläder
06. favoritaffärer? Ginatricot, HM, Zara, MQ.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på hur mycket pengar jag har
08. favoritmärke? Har inget.
09. vad har du för tröjstorlek? XS-S.

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? Grönt(skitfult)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? spela roll
4. vad vill du ändra där inne? Tapeterna, och möbleringen
5. vad har du där inne av följande: A, D.
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gångväg och träd.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, tittar på Tv, byter kläder.
8. favoritpryl i rummet? Sängen

Nu ska jag dusha, och sen ska jag fortsätta utrensningen av garderoben. Sen ska jag ringa Alessia och träffa Lollo.
pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0