jag har tråkigt

väntar på Lollo så jag slänger in en till lista, så kul har jag!

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Prickig klänning med leggins
Musik just nu: Ingen specielll
Sommarplaner: jobba,sola,resa
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du nåt instrument: nepp
Morgon- eller nattmänniska: natt:)
Vem är viktigast för dig: vännerna, familjerna
Bio eller promenad: Beror på humör
Är du kittlig: Ja, ibland:D
Snarkar du: Inte vad jag vet :)
Stjärntecken: stenbock
Äckligaste insekten: Spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla, flyga, eller röngtensyn
Vad vill du jobba som? Kock :)
Stökigt eller välstädat? stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, kanske:D 
Gillar du att sjunga? Ja fast helst utan publik
Anser du att du är stark? Nja, inte jättestark
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Vad längtar du mest efter just nu? Att Lollo ska ringa innan jag dör av tråkighet!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0