jo...

Jahaja, så var ännu en arbetsdag avlslutad. Redan imorse började de det roliga. Pappa gav mig en vinflaska igår som jag skulle ge till Mimmi idag, och fy fan vad det klirrade, jag höll på att garva ihjäl mig där jag satt med hög musik i lurarna på tåget. Hon blev iallafall glad, så det var ju bra! Frukosten åt jag vid 11, och jag var nära på att svälta ihjäl. Jag åt med några sushikockar och en servitris.  Det var jag, Mimmi, Danne, och Kim som öppnade, men Sandra och resten av dagens personal kom rätt tidigt. Lunchen var jätteskön, inte alls stressig. Vid halv 5 städade jag vid kläderna, och för det får jag extra pengar, snällt faktiskt för det var inte direkt ansträngande, det tog inte lång tid heller. Sen åt jag en jättesnabb lunch och sprang till tunnelbanan.
ikväll ska jag träffa Lovisen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0