kul..

okej, jag har tråkigt!

Vilken svordom använder du mest?

fan
Vilken var den senaste filmen du såg?
hm..."Min bästa väns bröllop", tror jag...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
beror på hur mycket pengar

Har någon någonsin kallat dig lat?
jaa..
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nepp
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
ingen vad jag vet 
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig 
Vad åt du till middag?

jag har inte ätit middag idag

Använder du huvtröjor?
sometimes
Kan du vissla?
joo
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
typ bergochdalbanan?
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
i guess
Är du blyg inför det motsatta könet?
nej:)
Äger du några band T-shirts?
I do

När flög du senast?
i februari :)

Pratar du några andra språk?
engelska och franska

Har du gråtit offentligt?
japp
Vilka gör du, önskningar eller planer?
båda
Försöker du alltid lära dig nya saker?
nej..
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
har navelpiercing, vill tatuera mig
Vad har du med dig in på bion?
en/flera vänner
Vem är din favoritlärare?
många
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
vet inte?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
charm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
3-4 kanske
Äter du frukost dagligen?
nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
just nu ja, för jag jobbar
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17
Tror du på liv på andra planeter?
njaa
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
vet inte-
Vad var det sista du åt?
godis :)
Gillar du senap?
nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
hm
Sover du på sida, mage eller rygg?
magen 
Tycker du om att krama folk?
jag älskar det
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nepp
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
mamma visste att jag var tjej :)

nu måste jag åka till jobbet, pussssssssssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0