Lillasysterdag

Jag driver fan inte om jag säger att jag aldrig varit så trött i hela mitt liv. Eller lite överdriver jag kanske men jag är helt sjukt trött. Köpte en stoor latte på väg till jobbet imorse för att piggna till, vilket mest gjorde att jag fick springa på toaletten hela morgonen. Jag var helt själv när jag kom till East, Mimmi skulle komma senare eftersom att hon skulle ta tunnelbanan med Alessia, och Kim var försenad. Dom kom runt halv 9, min underbara lillasyster gav mig en teckning och en jättekram. Hur kan man vara så duktig, mogen, och självständig när man bara är 9 år? Alessia är grymt värdefull, hon kommer alltid med bra råd, som sin mamma. Hon hade lite roligt med min mobil idag under lunchen(som förövrigt var hur stressig som helst) och skickade lite sms till Julia. Annars var det kul, förutom att jag har grymt ont i kroppen och är jävligt trött. Efter jobbet gick jag med Mimmi och Alessia och shoppade lite, och åt middag. Det var jättemysigt, tack för den eftermiddagen! Jag älskar er! 

Imorgon får vi reda på gymnasieintagningarna, jag är supernervös! Jag har inte ens sökt Jakan eller UBG, så om jag inte kommer in i Sundbyberg, Globen, eller Liljeholmen är jag kööörd på riktigt^^. Hoppas mest på Sunbyberg och Globen..Dessutom får vi reda på det på eftermiddagen, jag kommer fan inte kunna vänta tills jag kommer hem! Jag får kolla det på East..
Annars idag har jag inte gjort så mycket, kom hem från stan typ halv 8. Lollo, och Olivia skulle gå på bio men jag orkade verkligen inte!

Nu ska jag dusha och sen sooooooova! Puss och godnatt

image28
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig hjärtat, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, är hon din lillasyster på riktigt? :S :)

2007-06-28 @ 10:19:13
Postat av: Sandra

vi har inga blodsband, men annars ja det är hon:)

2007-06-28 @ 18:07:02
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0