Matpedagogerna i höst

Det första jag gjorde imorse var att kolla gymmasiet. och jag kom in på matpedagogerna i Sundbyberg som var mitt första handsval, jag blev jätteglad! Joar och Lisa ska också går där, jättekul!

När jag kom till East var det låååst och jag hade jätteont i fötterna för jag hade högklackade skor eftersom jag och min familj skulle ut och äta på kvällen, och jag går sällan i högklackat. Men Jorge från sushibaren kom rätt snart och släppte in mig och då kom Kim också. Vi öppnade allt och då kom Mimmi. Vi förebredde allt som vanligt innan lunchen och då kom Daniel(Mimmis pojkvän) och han hade Vendela med sig. min andra lillasyster. Hade inte träffat henne på jättelänge så det var mysigt. Det var en jävligt stressig lunch, och frysen uppe hade pajat så varje gång det kom en dessert med glass fick jag springa ner och hämta, jobbigt. På eftermiddagen kom Sandra, Ola, Elin och några till så det var proppfullt i köket. Sandra försökte para ihop mig och Kim, men han har ju flickvän;P haha. Vid halv 3 kom mamma och David och käkade lunch där, och dom serverades av söta Sebbe.
 
Jag jobbade över en halvtimme så jag gick ner och bytte om, och fixade mig och så 17.00 sen mötte jag mamma och David. Vi gick till Kungsträdgården och köpte glass, sen gick vi till Grodan och väntade på Papi. Det var iallafall jättegod mat där, tomat och löksallad till förätt, pepparlax med citronpotatissallad till varmrätt, och jordgubbar med glass och pannacotta med bär till efterrätt. Vi träffade Marcus Norman, en kompis till pappa. Han skickade sms till pappa och frågade om han var på dejt eftersom en söt tjej satt mittemot honom, lite smickrad blev jag allt, han är ju ändå brorsa till Magnus Norman, en känd tennisspelare^^. Sen tog vi en taxi hem som släppte av mig i jakan där jag träffade Lisa, Lollo, Sara, och Olivia. Vi åkte hem till Olivia och satt där och pratade och så och Lenita kom senare, hade inte träffat dig på jättelänge ju! Jag, Sara, och Lenita skulle åka hem vid 23.20 men då gick det ingen buss så vi gick till jakan, och där kollade vi hur mycket pengar vi hade på kortet. Jag får inte lön förrän 15 juli, och då åker vi från båstad men med tanke på att jag har rätt mycket pengar just nu ändå så klarar jag mig gott och väl:)

Imorgon ska vi käka lite gott och så vi tjeeeeejer! Ska bli myys. Men först ska jag sova riktigt länge!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erika

kom också in på matpedagogerna :)

2007-07-27 @ 09:32:32
URL: http://blogg.se
Postat av: Erika

kom också in på matpedagogerna :)

2007-07-27 @ 09:32:45
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0