midsommar

Igår kväll när jag fixat mig träffade jag Lollo och Lisa. VI gick till handlarn och köpte godis, och sen gick vi och satte oss på tunneln igen:) Det var jättemysigt till Lisa började kasta tändare på mig...Hon skulle åka till Adelsö så hon gick hem rätt tidigt och då gick jag och Lollo hem till mig och tittade på "The Last Kiss", en film med Rachel Bilson. Den var rätt bra, men hade sämst slut! Sen kollade vi på "Djävulen bär prada", fast jag sov mest.-.-

Ikväll ska jag hem till Lollo och äta middag där, ska bli mysigt.
jag fattar inte, bilder från nätet går att ladda upp, men inte andra?

Glad midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lenita

jag vet varför bilder från din data inte går att ladda upp tror jag, samma sak här men jag har fixat det. ska hjäpa dig med det så fort jag kommer hem till dig vännen :)

2007-06-22 @ 11:31:11
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0