mjaaha:D

jag är så trött, och jag har så ont i ryggen, men ja, sånt är livet. Toppendag på East idag, kom vid halv 9. Det var jag, Tobbe, och Kim där då och vid halv elva gick vi ut på uteserveringen och tog en lååång frukost. Då kom Danne också, jag var ensam tjej i köket tills Sandra droppade in vid halv 2. Idag kom också Lollo som slutade på East i januari och hälsade på. Jättekul att träffa henne, hon bor i England nu. Lunchen var inte alls speciellt stressig, antagligen för att många reser bort över midsommar. Vid halv 5 gick jag därifrån och gick och köpte en ny väska från Friis Company, jäääättefin!

Imorgon är jag ledig, och då ska jag förmodligen hem till Lollo och äta middag:) På måndag är det jobb igen. Hoppas på en lyckad midsommar och en lyckad helg! Antagligen blir det det eftersom jag ska umgås med mina älskade vänner. Ska även försöka sova lite, är heeelt slutkörd!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0