mysig dag

1. Hur mår du idag?
Miracle   

2. Kommer du komma långt i livet?
Gråt dina tårar

3. Hur ser dina vänner dig?
Torkel i knipa              

4. Kommer du att gifta dig?
Truly madly deeply

5. Vad är ditt livs themesong?
Miss fatty

6. Hur är skolan för dig?
Breakaway

7. Hur kan du komma framåt i livet?
What goes around comes around

8. Hur kommer morgondagen att vara?
just to see you smile

9. Vad är det bästa med dina vänner?     
Kan det vara kärlek?

10. Vilken sång beskriver dig bäst?
Vet din mamma att du super? (haha whaat?)

11. Hur är det med ditt liv?
Var minut

12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
There you'll be

13. Hur ser världen på dig?
Värsta grymma tjejen

14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Moment like this

15. Vad tycker dina vänner om dig?
Beautiful soul

16. Har du en djup och mörk hemlighet?
What i've been looking for

17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Livet går vidare

18. Hur kan jag göra mig själv glad?
Runaway love

19. Kommer du någonsin få barn?
Fighter

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Beautiful

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Save this town

22. Vad är några tips till mig?
Utan dina andetag

23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Buttons

24. Vilken låt är din danssång?
How to save a life

Hittils har den här dagen varit toppen, jag menar vad kan vara bättre än att kolla på massor av filmer, äta massor av godis, och dessutom med en underbar vän? Att det är dåligt väder försämrar faktiskt inte saken. Hittils har jag sett "Flight 39", en film om 11 september, den var verkligen jättebra, jag trodde att jag skulle brista ut i gråt flera gånger. Den var hemsk, det är svårt att förstå att det verkligen har hänt. Filmen visade verkligen hur ens liv kan förändras på bara genom ett par sekunder.
Efter jag hade sett den kom Lollo och då tittade vi på "The girl next door", och sen på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Den har vi inte hunnit se färdigt ännu, men vi ska snart träffas igen, fast det blir nog en promenad först. Imorgon vill jag åka till stan!!!!

Bloggar mer ikväll eller imorgon PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0