mysig dag

jaha, idag var det friendsdag, och det var faktiskt jättekul! Vi åkte båt ut till fjäderholmarna och på vägen dit satt vi och pekade på alla hus där vi ville bo:)  vi där i flera timmar och bara hade det skönt! Vädret var ju inte direkt att klaga på, jag solade jättemycket. Nu till min vanliga dagsångest över skolavslutningen, det var det sista vi gjorde med friends, iallafall 9orna. Men där iallafall så åt vi lunch, och pratade lite och så. Och sen badade vi, och det var fan det kallaste vatten jag någonsin badat i! Men det var jättekul, och sen hade jag och Jakob vattenkrig, så jag höll på frysa ihjäl på båten hem, men ja, kul var det!

Sen träffade jag Lenita och vi åkte hem till mig och skulle plugga, men jaa, det gick väl lite sisådär, vi kollade på Förhäxad och sjunde himlen istället..Sen åt vi middag, och så skulle jag träffa Lollo för att låna hennes väska till balen:) taaack! Jag och Lollo träffade Sofia och vi gick hem till mig och käkade vattenmelon :)

Och när jag ändå tagit upp ångesten över skolavslutningen, Olivia skrev ett jättegulligt gbinlägg till mig, fick tårar i ögonen när jag läste det. Det kommer att bli så fruktansvärt svårt att släppa tiden som jag haft där! Som det känns nu kommer tårarna att spruta den 15 juni, jag fasar riktigt för den dagen..

Men imorrn är det iaf bal, ska bli toppenkul! Måste sova nu så jag är pigg imorrn! Godnatt!
(sorry för ett tråkigt och slarvigt inlägg men jag är astrött. Bilder från idag och och bilder som kommer att tas på balen lägger jag upp imorrn kväll eller på onsdag morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0