Mysig midsommar

Jag kan ju börja med att berätta om midsommarafton! Jag var ju hemma hos Lollo och åt middag med henne, hennes föräldrar, och hennes föräldrars kompisar. Det var jättemysigt, vi åt sill(inte jag dock) och grillat. Det var jääääättegott och till efterrätt fick vi jordgubbar med glass, mums! Vi diskuterade världsproblem under middagen, haha,men det var kul. Sen drog jag och Lollo vidare hem till mig och lite senare gick vi och träffade Leniten och Ika.
Jag är så less på det här vädret, man kan inte göra någonting. Jag som ville åka in till stan idag men det både regnar och dessutom är precis allt stängt idag, bläää. Jag hatar såna dagar. PUSS!
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0