slapp dag

Jag har haft en riktig slappar dag, jag och mamma var en sväng till stinsen men där hittade vi inget, så vi åkte vidare till outlet och där hittade jag ett par fina högklackade pumps, vita. När vi kom hem slocknade jag i soffan, har vart jättetrött idag, men jag hann se en bit på sjunde himlen iallafall.

Nu ikväll har jag inte gjort speciellt mycket, pluggade lite geografi som suger. Sen kom grannarna Greger och Marie över och ville se bilderna från balen igår, och Marie sa att hon var jättestolt över att jag blev balens drottning :) Dom hade sina kompisar över på middag, och deras kompisar hade världens sötaste lilla kille som heter Charlie. Han är nästan 2, och han tog mitt hjärta med storm!

Det märks verkligen att det snart är sommar, det är så varmt och skönt! Nu ska jag försöka hålla mig vaken till pussycatdolls börjar, och sen får vi se om jag lyckas hålla mig vaken hela programmet. Sanna i min klass fyller år idag, hoppas du inte var alltför trött imorse;) grattis på 16årsdagen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0