snart sova

den här dagen blev mycket roligare än jag trodde :) Jag, Sofia, och Lisa åkte in till stan och där köpte jag 1 tröjor, 2 par leggins, och en ny kalender. Det var kul, bortsett från det dåliga vädret, och Lisa som blev arg på mig, hihi förlåt då fläckis:)

Dock hade mina planer vart att åka ut till Mimmis land och sola, men ja vädret tillät inte det. Förutom dudå Lisa som ska sitta och sola i regnet i sommar med ditt vatten ;)

Annars gjorde vi inte så mycket, vi var hemma hos mig och kollade på Heartbreak hotel som jag sett typ 25 gånger:) Då var Ika med också.

Imorgon ska jag förmodligen träffa Julia efter jobbet. Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon,
Godnatt


Kommentarer
Postat av: lovisa

"1 tröjor", jasså :)

2007-06-19 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0