soova

Det var en mysig kväll med Sara, Lollo, och Lisa. Vi var en sväng i jakan där jag kunde köpa loka :) mihhihih. Vi gjorde väl inte speciellt mycket, men det var trevligt iallafall. På bussen hem träffade jag kuratorn från fjällenskolan och hon frågade hur det känns att börja i en ny skola till hösten..ja vad fan ska man känna? jag lämnar 10 år av mitt 16åriga liv bakom mig, ett andra hem, och en enorm trygghet. Jag lämnar allt det jag aldrig trodde skulle lämna. Jag har växt upp där, det känns helt jävla sinnessjukt att det är slut. Nu är det dags att gå vidare, och se något annat. Nya människor, ny skola, och helt nya minnen. jag saknar er, klassen!
Nu måste jag sova, jobb imorgon as usual. Godnatt

image27
tjejer tjejer, vad skulle jag göra utan er i mitt liv?  Tack för att ni alltid står vid min sida! Jag kommer aldrig någonsin att glömma er, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0