torsdag

den här dagen vart riktigt lyckad! Ja, förutom att dom flesta lärare idag har sagt "- tack för dom här 3 åren", vilket var sorgligt att höra. Annars har dagen varit bra med min kära klass :) Vi var på handlarn och köpte godis och glass, det var så varmt idag, härligt! Jag fick höra av massa lärare att jag var jättefin på balen, och dom hälsade med "hej balens drottning", hihi stolt :)

Jag gjorde ett prov i geografi och sen tog jag bussen till jakan där jag skulle träffa Julia och Fredrik. Vi åkte hem till Julia, tågen var jättesena idag, så jävla jobbigt. Men ja tillslut kom vi hem till henne och då åt vi mackor, eller ja jag gjorde iallafall. Vi spelade ett spel där man ska beskriva platser, eller personer och fyfan vad vi garva när Julia skulle beskriva snålhet;

Julia: Jude
Sandra: Religion kanske?
Julia: Nej, asså när man typ inte vill ge bort saker
Fredrik: snål
Julia: Aa


HAHA, fyfan vad vi garva! Jag vann iallafall, och Fredrik blev arg för han tyckte att jag tänkte för snabbt :) Annars gjorde vi inte speciellt mycket, vi tog en promenad ner till Coop och köpte lite saker till Julias mamma, och så åt vi middag där.

Nu ska jag snart sova, men jag börjar 11 imorgon så det är ingen brådska iallafall:) skriver mer imorgon!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0